Garantie en Klachten

Mijn FrontriemDesign frontriem is beschadigd na de garantieperiode, wat nu?
Is jouw frontriem beschadigd door welke omstandigheden dan ook, neem contact met ons op via het contactformulier. Samen met jou kijken we wat de beste oplossing is. In de meeste gevallen is de frontriem tegen verzendkosten en een klein bedrag te repareren.

Garantie FrontriemDesign frontriemen
Op alle frontriemen en overige producten zit een garantie van 30 dagen.
Onder deze garantie vallen:
- Het loslaten van strass ketting
- Het loslaten van klinkjes
- Het loslaten van stikwerk
- Fabricagefouten
- Slijtage van het leder

FrontriemDesign geeft geen garantie op de strass stenen. Wel ontvang je bij je bestelling, minimaal 4 extra steentjes per kleur en soort,
zodat jij deze gemakkelijk zelf kunt vervangen, mocht dit nodig zijn. Neem contact op voor extra steentjes.

Wil jij aanspraak maken op de garantie binnen de periode van 30 dagen na aankoop,
neem contact met ons op via het contactformulier.

Reparatie buiten de garantieperiode
Mocht de frontriem buiten de garantieperiode op wat voor manier dan ook beschadigd zijn,
neem contact op via het contactformulier. Samen kijken we naar de beste oplossing.
In de meeste gevallen is de frontriem te repareren tegen verzendkosten en een kleine vergoeding.

Garantie overige artikelen
Heb jij een artikel gekocht en is het niet naar wens? Dat is heel vervelend. Om de teleurstelling niet nog groter te maken is het mogelijk om het artikel te ruilen. Neem contact met ons op of kom langs in onze showroom. Betreft het kleding, dan is garantie alleen van kracht wanneer de kleding niet gedragen is.


Klachten

Bij eventuele klachten raden we je aan om deze eerst bij ons kenbaar te maken door ons te bellen of een bericht te sturen d.m.v. het contactformulier. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr . Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie."