Wat is de
levertijd van frontriemen van Frontriemdesign
Alle
frontriemen van Frontriemdesign zijn volledig met de hand, op maat en naar wens
van de klant gemaakt. Na ontvangst van je bestelling en betaling streven wij
erna om alle frontriemen binnen 7-14
werkdagen te kunnen leveren. Mocht het
voorkomen dat de levertijd wat langer duurt dan verwacht, dan stellen wij jou
hier uiteraard van op de hoogte.
Bij het
plaatsten van een Frontriemdesign frontriem bestelling, wordt
altijd de
verwachte verzenddatum getoond.
Levertijd voorraad artikelen
Is je bestelling op voorraad dan wordt deze binnen 1-2 werkdagen na ontvangst van je betaling verstuurd naar het opgegeven verzendadres. Heb jij je bestelling in de ochtend geplaatst dan wordt deze vaak nog dezelfde dag verstuurd. Kom jij de bestelling afhalen, dan ontvangt je van ons een afhaalafspraak.
iDEAL
Je bestellingen betalen bij HorseBoutique gaat veilig en makkelijk met iDEAL. Op deze manier heb jij
zelf controle en overzicht. Dit betalingssysteem wordt ondersteund door alle
grote Nederlandse banken. Het loopt via je eigen bank en is net zo vertrouwd
als jouw eigen privé internetbankieren.
Hoe werkt het
Plaats je bestelling in je mandje en klik op afrekenen. Vul vervolgens je adresgegevens in en maak een betalingskeuze.
Kies je voor iDEAL dan kom je in een eenvoudige betalingsprocedure. Volg de
stappen die worden aangegeven om de betaling te voltooien.
Is je betaling afgerond, dan wordt de bestelling verwerkt. Wanneer de
bestelling op voorraad is dan wordt deze meestal nog dezelfde dag verstuurd. Betreft
het maatwerk dan wordt de bestelling na de iDEAL betaling direct in productie
genomen.
Billink
HorseBoutique biedt de mogelijkheid om achteraf te betalen. Dit loopt via het bedrijf
Billink. Heb jij voor deze optie gekozen, dan ontvangt je een digitale
acceptgiro van Billink in je e-mail. Is het de eerste keer dat je gebruik
maakt van Billink, dan geldt er mogelijk een limiet van € 100,00. Heb je al vaker gebruik gemaakt van Billink, dan is het limiet €
200,00.
Ter goedkeuring van je verzoek om te kunnen betalen met een digitale
acceptgiro, voert Billink gegevenscontroles uit. Billink hanteert hiervoor
een strikt privacy beleid, zoals omschreven in haar privacy statement. Mocht je
verzoek tot betaling met een acceptgiro onverhoopt niet geautoriseerd worden,
dan is er altijd een mogelijkheid om via een andere betaalmethode te betalen.
Heb je vragen, neem dan contact op met Billink of kijk voor meer informatie op
www.billink.nl
AfterPay – Achteraf betalen (Nederland)
AfterPay voert voor horseboutique.nl het volledige achteraf betaalproces uit. Dit betekent dat je een betaaloverzicht van AfterPay via de AfterPay App kunt inzien en betalen. Met de AfterPay App regel je dit veilig en heel eenvoudig op je smartphone. In de online omgeving MijnAfterPay kun jij jouw betaaloverzichten vanaf je computer of tablet beheren. AfterPay houdt je op de hoogte via push notificaties & e-mail wanneer er een betaaloverzicht voor je klaar staat. Je kunt bij [webshop url]achteraf betalen tot een bedrag van € [1e bedrag] als je voor de eerste keer betaalt via AfterPay. Ben je al bekend bij AfterPay dan kun je betalen tot een bedrag van € [2e bedrag]. Ter goedkeuring van jouw verzoek om achteraf te betalen voert AfterPay een gegevenscontrole uit. AfterPay hanteert een strikt privacybeleid zoals omschreven in zijn privacy statement. Mocht onverhoopt jouw verzoek tot betaling met AfterPay niet geautoriseerd worden, dan kun je natuurlijk jouw bestelling betalen met een andere betaalmethode. Je kunt voor vragen altijd contact opnemen met AfterPay. Voor meer informatie verwijzen wij je door naar AfterPay.
Bankoverschrijving
Vind jij
het prettiger om te betalen via een bankoverschrijving? Dan is dat geen
probleem. Nadat
je bestelling is geplaatst ontvang je een e-mail met daarin de gegevens. Je kunt
dan het geld overschrijven naar de betreffende rekening. Zodra wij de betaling
hebben ontvangen sturen wij jou een e-mail bevestiging en wordt je bestelling
in behandeling genomen.
Ben je toch niet tevreden over je bestelling? Uiterlijk 14 dagen na ontvangst kun je een retour-verzoek aanmelden, vervolgens heb je nog eens 14 dagen om de bestelling op eigen kosten te retourneren. Dit kan online of via onze winkels. Om een retour--verzoek aan te melden ga je naar je bestellingen onder 'Mijn account', selecteer de bestellingen waarvan je één of meerdere artikelen wilt retourneren, klik op 'Artikelen retourneren', selecteer vervolgens de producten en de reden van retour en verzend het verzoek. Wij nemen vervolgens contact met je op.
Let op! Om misverstanden te voorkomen dien je altijd een retour-verzoek in te dienen of contact met ons op te nemen.
Mocht je bestelling na 14 dagen defect zijn, kijk dan bij Garantievoorwaarden wat je kunt doen.
Kan ik
‘maatwerk’ ruilen?
Voor alle
maatwerk artikelen* geldt dat deze niet geretourneerd kunnen worden. Deze zijn
volledig naar wens van de klant gemaakt. Hiervoor gelden de
Handwerk Algemene Voorwaarden. Mocht je onverhoopt niet tevreden zijn over
het resultaat, laat het ons weten. Neem contact op via het contactformulier.
* Artikelen die onder maatwerk vallen zijn: FrontriemDesign frontriemen, Plastron Unique plastrons en Plastron Design plastrons, Derby Rijlaarzen en alle overige producten welke op maat gemaakt worden of op wat voor manier dan ook naar wens worden aangepast.
Terugbetaling
Heb jij besloten om je
bestelling toch naar ons terug te sturen. Dan ontvangen wij graag je bestelling
in originele staat, met verpakking en helemaal compleet. Nadat wij je
geretourneerde bestelling hebben ontvangen wordt het volledige bedrag op jouw
rekening gestort. Dit is de rekening waarmee jij de bestelling hebt geplaatst.
Ontvangen wij de bestelling niet in originele staat terug, dan krijg jij 75%
van het oorspronkelijke aankoopbedrag.
Wij streven erna om het aankoop bedrag binnen 3 werkdagen na ontvangst van je geretourneerde
bestelling op je rekening te storten. Mocht dit niet lukken, dan kun jij erop
vertrouwen dat het betreffende bedrag uiterlijk binnen 14 dagen na de
retourmelding op je rekening wordt gestort.
De voorwaarden voor het retourneren van producten geldt voor NIET-maatwerk producten. Op deze producten geldt de wettelijke bedenktermijn van 14 dagen waarbinnen u de koop ongedaan kunt maken. Op ALLE producten welke vallen onder maatwerk en aangepast, geldt dat deze niet geretourneerd kunnen worden. Neem in dit geval contact op met de klantenservice.
Producten geretourneerd buiten de periode nemen wij in principe niet in behandeling. Neem ook hiervoor contact op met de klantenservice. Zorg er ten aller tijden voor dat uw retour is aangemeld.
Deze luxe sokken hebben Shiny details en branding rond de hele sok. Met IR-label op de boord. Goede vochtopname en snel droog