Status van je bestelling

Blijf op de hoogte

Natuurlijk wil jij op de hoogte blijven van je bestelling. Dat gaat heel gemakkelijk op de volgende manier:
- Heb jij je bestelling correct afgehandeld dan ontvang je een orderbevestiging via mail.
- Zodra de bestelling ons magazijn verlaat ontvang je een nieuwe mail met daarin een Track & Trace code en alle verdere informatie die nodig is om je bestelling te kunnen volgen.

Hoe werkt de Track & Trace code
Ga met je Track & Trace code, die je via mail hebt ontvangen, naar de website van PostNL. Vul daar de code in. Vervolgens kun jij je bestelling volgen. Je ontvangt automatisch van ons de Track&Trace gegevens in je e-mail.

Mijn pakket is nog niet geleverd
Is de bestelling die je verwacht nog steeds niet geleverd, dan is dat heel vervelend.
Maar geen paniek. Controleer eerst nog even de onderstaande punten:

- Controleer de Track & Trace code die je hebt ontvangen.
Kijk op de website van PostNL of het tijdvak van levering misschien is verschoven.
- Controleer of je het juiste bezorgadres hebt ingevuld.
- Controleer je brievenbus. Heb je een ‘Niet thuis-bericht’ ontvangen?
Het kan zijn dat je bestelling door je buren in tijdelijk ontvangst is genomen of dat de bezorger
een nieuw bezorgmoment heeft ingepland.

Heb je alle punten gecontroleerd maar nog steeds je bestelling niet ontvangen, neem dan contact op met de klantenservice.

Overige vragen
- Is je bestelling beschadigd geleverd? Dat is natuurlijk niet de bedoeling.
Kijk bij je bestelling Retourneren wat je kan doen.

- Heb je geen factuur ontvangen dan kun je deze op je account gemakkelijk downloaden. Wanneer je geen account hebt, neem je contact op met de klantenservice.
Zorg ervoor dat je het ordernummer bij de hand hebt. Je krijgt meteen de juiste factuur toegezonden.