Producten retourneren

1.Verpak alles goed in de originele onbeschadigde verpakking. Zorg ervoor dat alles compleet is.

2.Gebruik het aanmeldingsformulier voor retouren, zodra deze is geaccepteerd kunt u een formulier printen.

3.Voeg het zojuist geprinte formulier toe aan de verpakking

4. Verzend naar het volgende adres:
Kibbelgaarn 8, 9644 XP Veendam

 

Je bestelling retourneren

Ben je toch niet tevreden over je bestelling? Uiterlijk 14 dagen na ontvangst kun je een retour-verzoek aanmelden, vervolgens heb je nog eens 14 dagen om de bestelling op eigen kosten te retourneren. Dit kan online of via onze winkels. Om een retour–verzoek aan te melden ga je naar je bestellingen onder ‘Mijn account’, selecteer de bestellingen waarvan je één of meerdere artikelen wilt retourneren, klik op ‘Artikelen retourneren’, selecteer vervolgens de producten en de reden van retour en verzend het verzoek. Wij nemen vervolgens contact met je op. Let op! Om misverstanden te voorkomen dien je altijd een retour-verzoek in te dienen of contact met ons op te nemen.

Kies je voor het online aanmeldformulier dan heb je nog eens 14 dagen extra de tijd om je product terug te sturen.

Mocht je bestelling na 14 dagen defect zijn, kijk dan bij Garantievoorwaarden wat je kunt doen.

Kan ik ‘maatwerk’ ruilen?
Voor alle maatwerk artikelen* geldt dat deze niet geretourneerd kunnen worden. Deze zijn volledig naar wens van de klant gemaakt. Hiervoor gelden de Handwerk Algemene Voorwaarden. Mocht je onverhoopt niet tevreden zijn over het resultaat, laat het ons weten. Neem contact op via het contactformulier.

Artikelen die onder maatwerk vallen zijn: FrontriemDesign frontriemen, Plastron Unique plastrons en Plastron Design plastrons, Derby Rijlaarzen en alle overige producten welke op maat gemaakt worden of op wat voor manier dan ook naar wens worden aangepast.

 

Terugbetaling
Heb jij besloten om je bestelling toch naar ons terug te sturen. Dan ontvangen wij graag je bestelling in originele staat, met verpakking en helemaal compleet. Nadat wij je geretourneerde bestelling hebben ontvangen wordt het volledige bedrag op jouw rekening gestort. Dit is de rekening waarmee jij de bestelling hebt geplaatst.

Ontvangen wij de bestelling niet in originele staat terug, dan krijg jij 75% van het oorspronkelijke aankoopbedrag.

Wij streven erna om het aankoop bedrag binnen 3 werkdagen na ontvangst van je geretourneerde bestelling op je rekening te storten. Mocht dit niet lukken, dan kun jij erop vertrouwen dat het betreffende bedrag uiterlijk binnen 14 dagen na de retourmelding op je rekening wordt gestort.

 

De voorwaarden voor het retourneren van producten geldt voor NIET-maatwerk producten. Op deze producten geldt de wettelijke bedenktermijn van 14 dagen waarbinnen u de koop ongedaan kunt maken. Op ALLE producten welke vallen onder maatwerk en aangepast, geldt dat deze niet geretourneerd kunnen worden. Neem in dit geval contact op met de klantenservice.
Producten geretourneerd buiten de periode nemen wij in principe niet in behandeling. Neem ook hiervoor contact op met de klantenservice. Zorg er ten aller tijden voor dat uw retour is aangemeld.